Bardzo dobrym nośnik reklamy, który promuje firmę, są katalogi klejone. Stosowanie do potrzeb klienta, możemy opracować katalog zawierający wszystkie niezbędne informacje, opis produktów i usług firmy. W katalogu, liczącym od 68 do 300 stron, można wspomnieć również o programie lojalnościowym dla klientów. Forma reklamy pod postacią katalogu jest skutecznym narzędziem marketingowym.
Właściwe zaprojektowanie i wydruk katalogów klejonych
Dobrze zaprojektowane katalogi klejone budują wizerunek firmy, wpływają na zapamiętanie marki i przyzwyczajają klienta do oferty. Troska o najmniejszy szczegół w katalogu przekłada się na jego wartość w strategii marketingowej. Należy zwrócić szczególną uwagę na stronę wizualną katalogu, zamieścić w nim zdjęcia o wysokiej rozdzielczości. Powinny one przykuwać wzrok odbiorcy, być kolorowe i ciekawe. Wybór odpowiednich fotografii do katalogu to trudne zadanie. Klient przeglądający dobry katalog powinien do niego powrócić, ponownie przejrzeć ofertę.
W katalogach klejonych treść jest bardzo istotna. Odpowiedni język, dobór tematów, prezentacja produktów, usług, interesujące opisy – to wszystko ma przynieść odpowiedni skutek w postaci zainteresowania klienta firmą, marką, ofertą. Czcionka tekstu musi być wyrazista, nie za mała i nie za duża, o odpowiednim nasyceniu i kontraście, wydrukowana na dobrej jakości papierze. Opracowanie katalogu z właściwie dobranymi kolorowymi fotografiami, wciągającymi i poruszającymi klienta opisami, to niełatwe zdanie do wykonania w pojedynkę bez pomocy ze strony specjalistów.
Katalogi klejone powinny być bardzo dobrze zaprojektowane graficznie. Każde zdjęcie, informacja powinny być ulokowane w odpowiednim miejscu. Ważna jest również kolejność zamieszczanych treści. Nie może być ona przypadkowa i chaotyczna. Klient powinien czytać i przeglądać katalog z zainteresowaniem, treść i zamieszczone fotografie powinny łatwo zapadać w pamięci. Jeżeli katalog jest pomysłowo zaprojektowany, klient może stać się ambasadorem marki, opowiadać innym o firmie, jej ofercie i planach rozwoju. W ten sposób staje się żywą reklamą. Takie oddziaływanie katalogu na klienta oznacza, że katalog został profesjonalnie przygotowany i spełnia swoją rolę – promuje i reklamuje firmy, a strategia marketingowa odniosła sukces.
Nasi specjaliści mogą dla Państwa opracować katalogi klejone, zarówno od strony projektu, jak i wydruku. Na podstawie przesłanych przez Was zdjęć, notatek, informacji i innych materiałów wykonają profesjonalny projekt katalogu, który następnie zostanie przesłany Państwu do konsultacji. Po Waszym zaakceptowaniu, zajmiemy się jego wydrukiem w nakładzie, jakiego Państwo oczekujecie. W naszej drukarni internetowej zajmujemy się wszystkim, od projektowania aż do wydruku towarzyszymy Wam na każdym etapie realizacji zamówienia.
Szybki i profesjonalny projekt i wydruk katalogów klejonych
Możemy zaprojektować dla Państwa i wydrukować katalogi klejone w 10 formatach. Drukujemy je na papierze kredowym w gramaturze od 100 do 350 gsm. Okładka katalogu jest uszlachetniona lakierem dyspersyjnym albo folią mat lub błysk. Zlecenia przyjmujemy od Państwa online. Po wykonaniu wydruku katalogu, kontaktujemy się z Państwem i przesyłamy zamówiony nakład katalogów klejonych pod wskazany adres. Wykonane przez nas katalogi z pewnością spełnią Państwa oczekiwania. Opinie naszych stałych klientów utwierdzają nas w przekonaniu, że profesjonalnie podchodzimy do opracowania projektu i wydruku katalogu.